Top 5 lastnosti lanenih semen

BIO Lanena semena

Lanena semena spadajo med ena izmed najstarejših semen naše civilizacije. Kljub temu, da so ena najstarejših semen je njihovo poznavanje slabo. Lanena semena so bogata s proteini, vlakninami, omega-3 maščobami prav tako pa vsebujejo tudi vitamine in minerale. Primeren dnevni vnos lanenih semen je ena žlica oziroma približno 7g. 

Lanena semena so bogata z omega-3 maščobami

V kolikor ste vegetarijanci ali vegani so lahko lanena semena odlične vir omega-3 maščob. Po zadnjih študijah naj bi te maščobe pomagale tudi pri zmanjšanju holesterola v krvi, kot zmanjšanju rasti tumora. 

Bogata z prehranskimi vlakninami

Že samo ena žlica lanenih semen vsebuje 3g vlaknin kar je približno 12% priporočljivega dnevnega odnosa.  Lanena semena vsebujejo dve vrsti vlaknin. Delimo jih na topne in netopne. Slednjih je v lanenih semenih nekoliko več. Skupaj tvorita odlično kombinacijo za prečiščevanje črevesja.

Izboljšujejo raven holesterola

Naslednja dobra lastnost lanenih semen je tudi njihova možnost po zmanjševanju ravni holesterola. V različnih študijah po celem svetu so znanstveniki ugotovili, da naj bi pri dnevnem uživanju lanenih semen zmanjšali za slabih 10% v zgolj enem mesecu.

Znižanje krvnega tlaka

V raziskavah v Kanadi so ugotovili, da z rednim uživanje lahko močno zmanjšamo nap nivo krvnega tlaka in ga tako stabiliziramo. S tem zmanjšamo možnosti za smrt od srčnega infarkta oziroma strdka za približno 7-10%.

Zmanjševanje krvnega sladkorja

Dan danes imamo v svetu velik problem s povišanim krvnim sladkorjem oziroma diabetesom. Zaradi velike vsebnosti vlaknin v lanenih semenih se sladkor v krvi sprošča počasneje. V študijah so ugotovili, da z rednim uživanjem v najboljšem primeru lahko krvi sladkor zmanjšamo tudi za 20% medtem, ko so bili najslabši rezultati ob rednem uživanju lanenih semen še vedno odlični, saj so krvi sladkorji zmanjšali za 8%.

Ne odlašajte in prevetrite svojo shrambo z naravnimi in ekološko pridelanimi produkti. Najdete jih v naši spletni trgovini.