CHIA PUDING iz 3 sestavin

chia puding

Chia puding je enostavna sladica ali ideja za zajtrk. Sami jih obožujemo predvsem kot hiter juntanji obrok. Priprava je enostavna in nam vzame zgolj nekaj minut. Odlični pa so za “meal prep” ali predpripravo hrano, saj jih lahko zmrznemo in imamo tako odličen, zdrav zajtrk za več dni v nekaj minutah.

Chia semena niso več neznanka v današji kulinariki. Uporabljamo jih v veliko namenov, predvsem pa so znane kot super hrana.

Chia semena izvirajo iz današnje latinske in srednje Amerike, kjer so jih zelo pogosto uproabljali Maji in Azteki. Chia je namreč starodavna majska beseda za moč.

Chia semena so zelo nizko kalorična in majhna a naj vas velikost ne zavede saj so zelo hranljiva. Imajo ogromno vlaknin, magnezija, mangana in fosforja, hkrati pa so bogata tudi z antioksidanti.

Chia puding

Ker se po prvotni sliki že vsem cedijo sline, ne bomo dolgovezili in vam predstavili enostaven recept za chia puding. Vse kar potrebujemo so samo tri sestavine.

Chia puding

Chia puding

Enostaven chia puding iz 3 sestavin
Čas priprave 3 mins
Skupni čas 3 mins
Postrežb 1 osebo
Kalorij 191 kcal

Sestavine
  

  • 2 žlici Chia semen
  • 1/2 skodelice Mleka (po želji rastlinskega)
  • 1 žlica Sladila (Datljev sirup, agavin sirup…)
  • 1 žlica Kakava v prahu Po želji

Priprava
 

  • Vse sestavine dodamo v kozarec oz. skodelico in premešamo.
  • Pustimo stati 15 minut in premešamo še enkrat.
  • Na vrh lahko dodamo poljubno sadje in pokrijemo s pokrovom ali folijo.
  • Postavimo v hladilnik za vsaj 2 uri ali zamrznemo v skrinji (v hladilniku zdrži do 5 dni, v zmrzovlaniku pa nekaj tednov).
Keyword bio chia semena, chia semena, zdrav zajtrk, zdrava sladica

Viri: https://downshiftology.com/recipes/meal-prep-chia-pudding/
https://www.healthline.com/nutrition/11-proven-health-benefits-of-chia-seeds