Pogoji poslovanja

PODATKI O PODJETJU

Madax d.o.o.,

Ulica 28. maja 53,

1000 Ljubljana

Slovenija

DŠ: SI49503154 

Tel.: 051 236 140

E-mail: info@zalc.si

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa(oddaje spletnega naročil)

POGOJI NAKUPA ALKOHOLA

Kupec se zavezuje, da s kljukico označi polje pred “Splošnimi pogoji poslovanja” ob nakupu v spletni trgovini: www.zalc.si, le če je pogoje nakupa prebral in jih razumel. Vsi, ki se strinjajo s pogoji poslovanja in želijo narediti nakup v spletni trgovini morajo biti starejši od 18 let, drugače kršijo pogoje poslovanja trgovine. Podjetje MADAX d.o.o. in spletna trgovina www.zalc.si, se zavezujeta, da bosta pri pregledih dosledna znotraj svojih zmožnosti.

SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.zalc.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. www.zalc.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje MADAX d.o.o.., ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik.

 Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.zalc.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

VRSTE UPORABNIKOV

Z registracijo na https://zalc.si/moj-racun/ postanete član Hiše dobrot ZALC. Pravico do nakupa v spletni trgovini ZALC imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati. Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

  • Spletna trgovina ZALC se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:
  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku), pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PONUDBA ARTIKLOV IN CENE

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini www.zalc.si ažurirajo in spreminja pogosto. Cena v spletni trgovini www.zalc.si je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

DOSTAVA BLAGA

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD. Predvideni rok dostave znaša 1 do 3 dni, včasih zaradi posebnih okoliščin lahko tudi dlje. Naročila naročena med vikendom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta. V primeru, da paketa ne prejmete v 3 delovnih dneh to sporočite na telefonsko številko 051 236 140 ali na e-mail info@zalc.si.

NAROČILA IN CENE

Kupoprodajna pogodba med Hiša dobrot ZALC in kupcem je v spletni trgovini Hiša dobrot ZALC sklenjena v trenutku, ko Hiša dobrot ZALC kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Hiša dobrot ZALC kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Hiša dobrot ZALC in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

STROŠKI DOSTAVE

Stroški pakiranja in dostave so 3,50 €.

KODE ZA POPUST

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine www.zalc.si. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu www.zalc.si ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

Uporaba kode za popust:

  • Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
  • Na zaključku blagajne v okence ”promocijska koda” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”potrdi”.
  • Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
  • Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

VRAČILA

Po določbah 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov – lahko kupec v štirinajstih (14) dneh po prevzetju blaga odstopi od pogodbe tako, da pisno sporoči svojo odločitev na e-naslov: info@zalc.si. Kupec ni dolžan navesti razloga odstopa od nakupa, vendar je dolžan blago vrniti nepoškodovano, neuporabljeno, v originalni embalaži, z originalnimi etiketami in v ustrezni količini. Blago, mora kupec vrniti v štirinajst (14) dni po poslanem pisnem obvestilu o odstopu. Priložena morata biti tudi originalni račun. Stroške vračila blaga, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa, poravna kupec.

POSTOPEK NAKUPA

Izbira izdelka: Na spletni strani www.zalc.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.zalc.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ”odstrani”. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ”Nadaljujte z nakupi”. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.

Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.

  • Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni s zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
  • Strošek dostave: Uporabniku je za dostavo možna zgolj dostavna služba Gold expres.
  • Način plačila: Izbira se lahko med dvema načinoma plačila: Plačilo po povzetju, Paypal plačilo(kjer lahko plačujete s katerokoli kartico)
  • Kuponi: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ga vpiše v ustrezno polje in klikne gumb potrdi.
  • Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.

Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Oddaj naročilo”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ”Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.”

KOMUNIKACIJA

Hiša dobrot ZALC bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih: jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Hiša dobrot ZALC izrecno spoštovala.

PRITOŽBE IN SPORI

Hiša dobrot ZALC spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Hiša dobrot ZALC se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@zalc.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Hiša dobrot ZALC bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka. Hiša dobrot ZALC se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Hiša dobrot ZALC prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Hiša dobrot ZALC se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Hiša dobrot ZALC včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Hiša dobrot ZALC kupca obvestila spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, lastne raziskave in analize in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.


IZJAVA GLEDE PREHRANSKIH IN ZDRAVSTVENIH TRDITEV PRI OPISIH IZDELKOV

Vse informacije na straneh spletne trgovine www.zalc.si, so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet. Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA). V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh s super živil posvetujete s svojim zdravnikom.

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina www.zalc.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.