PODATKI O PODJETJU
Madax d.o.o.,
Ulica 28. maja 53,1000 Ljubljana, Slovenija
DŠ: SI49503154
Tel.: 01 828 56 22
E-mail: info@zalc.si
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa(oddaje spletnega naročila)
SPLOŠNI POGOJI
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.zalc.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. www.zalc.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje MADAX d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.zalc.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
VRSTE UPORABNIKOV
Z registracijo na https://zalc.si/moj-racun/ postanete član ZALC. Pravico do nakupa v spletni trgovini ZALC imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati. Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Spletna trgovina ZALC se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:
identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku), pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
način plačila in dostave,
časovno veljavnost ponudbe,
rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
PONUDBA ARTIKLOV IN CENE
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini www.zalc.si ažurirajo in spreminja pogosto. Cena v spletni trgovini www.zalc.si je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
DOSTAVA BLAGA
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS d.o.o.. in Pošta Slovenije Predvideni rok dostave znaša 1 do 3 dni, včasih zaradi posebnih okoliščin lahko tudi dlje. Naročila naročena med vikendom in prazniki pošljemo naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta. V primeru, da paketa ne prejmete v 3 delovnih dneh to sporočite na telefonsko številko 01 828 56 22 ali na e-mail info@zalc.si.
NAROČILA IN CENE
Kupoprodajna pogodba med ZALC in kupcem je v spletni trgovini ZALC sklenjena v trenutku, ko ZALC kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ZALC kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ZALC in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.
STROŠKI DOSTAVE
Stroški pakiranja in dostave so 3,50 € pri Pošti Slovenije in 3,90€ pri dostavni službu GLS oziroma brezplačni v primeru nakupa nad 39,99€. V kolikor poteka akcija je lahko znesek poštnine manjši.
AKCIJE IN POPUSTI
Akcije v spletni trgovini ZALC.si se menjajo večkrat mesečno. Zaradi narave poslovanja včasih pride do zmede pri strankah, kateri popusti so aktivni. Vedno veljajo zgolj popusti, ki se vam obračunajo trenutno oziroma jih dobite s dodatnimi kuponi.
Akcije se seštevajo samo v določenih primerih!
Kode kuponov in pravila:
Zahvale – dobite jo v poslanem paketu in velja za nasledji nakup. Popust je veljave vedno kot dodaten popust, razen na izdelkih v kategoriji 1+2 gratis, 1+1 gratis paketih in izdelkih v posebni ponudbi. Kupon ne deluje kadar je že v uporabi kupon, ki omogoča večji popust in je aktiven.
Popusti opuščene košarice – popusti, ki jih dobite po sms-ju oz. mailu zaradi opuščene košarice so aktivni vedno, ne glede na višino ostalih popustov in akcij. Ker so kuponi unikatni niso prenosljivi in so časovno omejeni. V primeru zlorabe kuponov (večkratnega uporabljanja) bomo stranki kupone onemogočili v celoti.
Posebni popusti in akcije – te kupone oz. akcije so deležni popolnoma vsi uporabniki na spletni strani. Kuponi se ne seštevajo razen v primerih, ko gre za kupone iz pozabljenih košaric. Akcije veljajo po vnaprej določenih datumih, razen izjem, kjer se akcije podaljšajo. Posebni popusti se aktivirajo sami ali pa je potrebno dodati kodo za popust, ki je jasno navedena v promocijskem materialu.
Vsaka zloraba, prenašanje kuponov ali kakršnakoli druga nasprotovanja pravilom pri akcijah in popustih bodo sankcionirana s prepovedjo naročanja oziroma onemogočanjem uporabe popustov.
Izdelki na katere DODATNI POPUSTI NE VELJAJO:
Vsi izdelki iz kategorije 1+2 GRATIS, 1+1 GRATIS, paketi in izdelki iz kategorije posebna ponudba.
Uporaba kode za popust:
Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
Na zaključku blagajne v okence ”promocijska koda” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”potrdi”.
Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
VRAČILA
Vse podatke za vračila najdete na povezavi: https://zalc.si/vracila-in-reklamacije/
POSTOPEK NAKUPA
Izbira izdelka: Na spletni strani www.zalc.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.zalc.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ”odstrani”. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ”Nadaljujte z nakupi”. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.
Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.
Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni s zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
Strošek dostave: Uporabniku je za dostavo možna zgolj dostavna služba GLS d.o.o..
Način plačila: Izbira se lahko med 4 načini plačil: Plačilo po povzetju, Paypal plačilo, Plačilo s kreditno kartico ali nakazilo na TRR.
Kuponi: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ga vpiše v ustrezno polje in klikne gumb potrdi.
Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Oddaj naročilo”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ”Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.”
KOMUNIKACIJA
ZALC bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih: jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ZALC izrecno spoštovala.
PRITOŽBE IN SPORI
ZALC spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. ZALC se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@zalc.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. ZALC bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka. ZALC se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ZALC prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
OMEJITEV ODGOVORNOSTI
ZALC se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ZALC včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ZALC kupca obvestila spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).
PRAVICA DO ZASEBNOSTI
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, lastne raziskave in analize in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.
IZJAVA GLEDE PREHRANSKIH IN ZDRAVSTVENIH TRDITEV PRI OPISIH IZDELKOV
Vse informacije na straneh spletne trgovine www.zalc.si, so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet. Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA). V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh s super živil posvetujete s svojim zdravnikom.
ODSTOP OD POGODBE BREZ RAZLOGA
Kupci imajo pravico odstopiti od pogodbe v roku 14 dni od prejema blaga, brez navajanja razlogov, pod pogojem, da poleg nedvoumne pisne odstopne izjave vrnejo blago nedotaknjeno, zaprto in nepoškodovano. Rok vračila se šteje dan oddaje na pošti.
Ko prejmemo vrnjen paket z odstopno izjavo, bomo preverili njegovo vsebino paketa in obdelali vaše vračilo. V kolikor bomo potrebovali še kakšne informacije vas bomo kontaktirali. Če je vaš odstop utemeljen, bomo plačilo vrnili v 10 delovnih dni, in sicer na TRR račun napisan v zahtevku.
Pridržujemo si pravico, da zavrnemo vračilo plačil, če zgoraj navedeni pogoji niso izpolnjeni. V tem primeru lahko izdelek pošiljatelju vrnemo proti plačilu poštnine in stroškov pakiranja, ki znašajo 5,00 €
Za več informacij in uveljavljanje pravic nas kontaktirajte na: info@zalc.si.
JAMSTVO
Za uporabljene izdelke ZALC nudi 30-dnevno jamstvo za delovanje blaga. Jamstvo lahko uveljavljate v roku 30 do 45 dni od prejema izdelka, pod pogojem, da vrnete škatlo z vso originalno embalažo in materiali, skupaj z odstopnim obrazcem (dostopen na povezavi TUKAJ: Obrazec za vračilo ). To nam pomaga preveriti, ali ste izdelek uporabljali v skladu z navodili v priročniku. Rok vračila se šteje dan oddaje na pošti.
Ko prejmemo vrnjen paket z odstopno izjavo, bomo preverili njegovo vsebino paketa in obdelali vaše vračilo. V kolikor bomo potrebovali še kakšne informacije vas bomo kontaktirali. Če je vaš odstop utemeljen, bomo plačilo vrnili v 10 delovnih dni, in sicer na TRR račun napisan v zahtevku.
Če ste naročili 2 ali več kosov istega izdelka, vam bomo povrnili denar za vse kose, vendar morate poslati prazno škatlo ali steklenico le enega izdelka, ki ste ga uporabljali v prvih 30 dneh, ostali kosi istega izdelka pa morajo biti zaprti in neuporabljeni v originalni embalaži.
To jamstvo ne krije izdelkov, ki so bili poškodovani, spremenjeni ali zlorabljeni.
Vračilo se upošteva samo pri prvem naročilu izdelka in se ne upošteva za nadaljnja naročila izdelka. V kolikor ste izdelek že naročili predhodno, vračila uporabljenih izdelkov ne upoštevamo.
Pridržujemo si pravico, da zavrnemo vračilo plačil, če zgoraj navedeni pogoji niso izpolnjeni. V tem primeru lahko izdelek pošiljatelju vrnemo proti plačilu poštnine in stroškov pakiranja, ki znašajo 5,00 €
ODSTOP OD POGODBE BREZ RAZLOGA
V primeru, ko kupec, ki je na ZALC naročil paket in izbral možnost Plačilo po povzetju, ne prevzame paketa ali prevzem paketa zavrne, se takšno ravnanje kupca ne šteje kot odstop od pogodbe, sklenjene na daljavo, brez navedbe razloga. Kupoprodajna pogodba med kupcem in ZALC še vedno velja, kar pomeni, da je kupec dolžan kupnino plačati.
Ker kupec paketa ni pravočasno prevzel, se s sprejemom teh splošnih pogojev strinja, da bomo za kupca neprevzeti paket hranili, s čimer se šteje, da je neprevzeti paket prešel v posest kupca z dnem, ko prejmemo poslani neprevzeti paket nazaj v hrambo. S tem trenutkom prične teči 14-dnevni rok za odstop od pogodbe, sklenjene na daljavo, brez navedbe razloga, kot tudi prične teči rok za 30—dnevno jamstvo za delovanje blaga.
Posest in hrambo paketa bomo za račun kupca izvrševali na način, da bomo neprevzeti paket po vrnitvi v hrambo izročili družbi RICHT TRADE d.o.o., matična številka: 9613986000, ki bo v našem imenu od kupca terjala plačilo kupnine, skupaj z zakonskimi zamudnimi obresti, ki tečejo od dneva neprevzema oz. zavrnitve prevzema paketa, stroške dostave in druge stroške povezane z neprevzemom blaga.
Kupec se s sprejemom teh splošnih pogojev izrecno strinja, da mu bo družba RICHT TRADE d.o.o. upravičena zaračunati tudi strošek hrambe neprevzetega paketa v skladu z naslednjim cenikom:
Cenik hrambe neprevzetih paketov
Teža paketa
Cena hrambe (za vsakih začetih 7 dni)
Strošek manipulacije (za vsak natovor, iztovor in pretovor)
0 kg do 30 kg
0,5 EUR
3,5 EUR
30 kg do 100 kg
0,75 EUR
4,0 EUR
Nad 100 kg
1 EUR
6,0 EUR
Opombe:
Cena hrambe se zaračuna za vsakih začetih 7 dni glede na težo neprevzetega paketa.
Strošek manipulacije vključuje natovor, iztovor in pretovor, in se zaračuna posebej za vsako manipulacijo. Praviloma sta za posamezni neprevzeti paket obvezni vsaj 2 manipulaciji (natovor in iztovor).
Skupni strošek hrambe predstavlja vsoto med ceno hrambe in stroškom manipulacije (za vsak natovor, iztovor in pretovor), zvišano za vrednost 22 % DDV.
PRAVNO OBVESTILO
Spletna trgovina www.zalc.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.